Bekvämligheter

RECEPTION

Vår reception har begränsade öppettider. Du tar dig in och ut dygnet runt med hjälp av din rumsnyckel. Via vår servicetelefon är bemannand dygnet runt och du kan alltid ringa till oss om du vill ha hjälp med något utanför receptionens öppetttider. 

INCHECKNING OCH UTCHECKNING

Du är välkommen att checka in efter klockan 15.00 ankomstdagen. Utcheckning är innan klockan 12.00 på avresedagen.

FRUKOST PÅ DIALOG HOTELS

Frukost är alltid inkluderat i priset när du bor hos oss. Kaffe, te och olika juicer erbjuds tillsammans med flera olika sorters bröd, frukt, müsli, flingor, charkuterier, ostar, grönsaker samt varma alternativ, såsom bacon, vita bönor, köttbullar, och ägg tillsammmans med storfavoriten belgiska våfflor.

PARKERING

Allmän parkering finns precis utanför hotellet. Du betalar avgiften direkt i automat. 

KIOSK

Vi har en kiosk där du kan handla dricka och snacks.  Hygienartiklar och annat bra att ha finns tillgängligt att låna eller köpa.

HUSDJUR

Din fyrbenta vän är varmt välkommen hos oss. En avgift kan tillkomma. 


Hotel Solutions AB är moderbolag i en koncern som äger och utvecklar koncept inom hotell -och restaurangnäringen . Verksamheten består idag av sex hotell med tillhörande restaurangverksamheter som drivs under varumärkena Dialog Hotels och Tsushima. Två hotell är belägna i Stockholm, ett hotell i Västerås. I Göteborg driver vi idag tre hotell.