Bekvämligheter

RECEPTION

Vår reception har öppet under begränsade tider. Du tar dig in och ut dygnet runt med hjälp av din rumsnyckel. Via vår servicetelefon är bemannand dygnet runt och du kan alltid ringa till oss om du vill ha hjälp med något utanför receptionens öppetttider. 

INCHECKNING OCH UTCHECKNING

Du är välkommen att checka in efter klockan 15.00 ankomstdagen. Utcheckning är innan klockan 12.00 på avresedagen.

FRUKOST PÅ DIALOG HOTELS

Frukost är alltid inkluderat i priset när du bor hos oss. Kaffe, te och olika juicer erbjuds tillsammans med flera olika sorters bröd, frukt, müsli, flingor, charkuterier, ostar, grönsaker samt varma alternativ, såsom bacon, vita bönor, köttbullar, och ägg tillsammmans med storfavoriten belgiska våfflor.

PARKERING
Allmänna parkeringsplatser finns i anslutning till hotellet och betalas direkt i automat. Platser kan ej förbokas utan tillgängligheten måste kollas vid ankomst. Om det mot förmodan är fullt, vänligen fråga receptionspersonalen som hjälper till med information om närliggande alternativ. 

KIOSK
Vi har en kiosk och lobbybar/servering där du kan beställa enklare rätter, dricka och snacks.  Hygienartiklar och annat bra att ha finns tillgängligt att låna eller köpa. 

HUSDJUR

Din fyrbenta vän är varmt välkommen hos oss. En avgift kan tillkomma. 


Hotel Solutions i Stockholm AB är moderbolag i en koncern som äger och utvecklar koncept inom hotell -och restaurangnäringen . Verksamheten består idag av sex hotell med tillhörande restaurangverksamheter som drivs under varumärkena Dialog Hotels,Tsushima, Chichi's Corner och Restaurant Fars Hatt. Två hotell är belägna i Stockholm. I Göteborg och Kungälv driver vi idag fyra hotell.